Klikk her Har vi
ringt deg?

Fordringsoppfølging

NextCall er ikke et inkassobyrå, men vi har lang erfaring med følge opp kunder som ikke betaler kort tid etter forfall med en myk henstilling om å betale. Denne type henstillinger kan gi gode resultater og god innsikt i hvordan porteføljen utvikler seg. Vi tar også gjerne i mot inngående samtaler med spørsmål fra kundene dine etter at faktura er sendt ut.

Fordringer

Purresamtaler
Telefonisk oppfølging og inndriving. Avtale med kundene når de skal betale. Videresende saker der kunder ikke vil eller kan betale til oppdragsgiver for videre oppfølging.

Inngående
Når fakturaen forfaller kan Nextcall være førstelinje på kundeservice og på den måten avlaste kundeservice med spørsmål om utsettelser ved å inngå avtaler med kunden. Vanskeligere saker kan vi bringe videre til kundeservice hos oppdragsgiver.

Ring oss for en uforpliktende samtale om kundeservice. Tlf.: 35 51 94 50 eller 913 78 037 – Stein Kristensen

Kontakt oss nå
Kontakt oss nå

NextCall AS er et kundesenter som i hovedsak jobber for banker, kortselskaper forsikringsselskaper og andre finansinstitusjoner. Vi ringer eksisterende kunder med de budskap våre oppdragsgivere ønsker å få ut. Det kan være alt fra ren kundeservice til salg av nye tjenester.

Ønsker du å reservere deg?

Dersom du ikke ønsker å bli kontaktet er det bare å fylle ut skjemaet nedenfor med navn og telefonnummer (det vi har ringt) så legger vi inn en reservasjon i vår database slik at vi ikke ringer deg igjen.